lørdag den 9. juli 2011

Dagen i tal

I morgen skal mine store børn på ferie ved mormoren og morfaren. Det betyder, at jeg ikke skal lave noget i FEM dage. Andet end at sove længe med baby, spise junkfood og ikke se bare et minuts fjernsyn. Heaven in Bulderby...

Fucking FIRE dage har det taget for mig at bage rugbrød
Og så ligner det gud-hjælpe-mig aller mest en rugbrødssål! Men det smager nu meget godt.

Noget siger mig, at rugbrødsbagning kræver en lille smule øvelse.....

TRE kilometer er, hvad jeg fik løbet i dag. Wuhu, jeg er endelig blevet vild med sport, og det aller aller bedste er, at der i det beskedne tidsrum ikke er EN eneste, der skal bede mig om noget eller forventer, at jeg tager stilling til alverdens små og store problemstillinger. Jeg MÅ have udvidet den rute, så det lille pusterum varer lidt længere :o)

TO gaver har jeg købt, for jeg skal nemlig til fødselsdag ved de sødeste tvillinger i morgen.

Og ET må stå tilbage, som det tal, jeg ikke kunne finde på noget til....

1 kommentar:

  1. Måske lige med undtagelse af, at EN fast læser er sådan lidt ensomt eller nåwet ;)

    SvarSlet