onsdag den 6. juli 2011

Den første rigtige feriedag.

Aaaaaaaaaaaaah. I dag var den første dag, hvor der ikke skulle afleveres børn. Der skulle heller ikke hentes børn. Vi skulle bare være. Det trængte vi til, både Björk, Aske og jeg.

Astrid er taget på ferie, så det er er bare mig og drengene.

Sjovt nok har lydniveauet været noget nær det samme, om end der ikke har været konfliktløsning at passe. Aske viser sig at indeholde omtrent ligeså mange ord, som sin søster. Jeg frygter allerede, hvordan det bliver, når Lille B begynder at snakke. Pyha ;)

Det har bare været en tulledag med små banale overraskelser. Som babyen, der spiste helt selv for første gang. Som mig, der lige fik lavet en surdej. Som Aske, der fortalte historier og legede rollelege. Som mig, der løb en tur, da Preben kom hjem - og løb hele vejen uden stop. Som Björk, der lagde sig til at sove uden barnevogn eller bryst.

Ferie rocks :o)

2 kommentarer:

  1. Jamen HEJ!!

    Eiiii en NY blog! woop woop..

    Selv om du er en smule angst for det der med at skrive online dagbog, så skal du vide, at det er ret hyggeligt, og at man hurtigt kan blive bidt af det!
    Jeg startede min blog, da en tidl. kollega anbefalede det frem for min 123hjemmeside jeg havde engang (som jeg synes jeg lagde for meget tid i ift. hvor få der gad kikke den...) Nu har jeg min blog og snart 180 faste læsere...det er hyggeligt, og også lidt vildt at så mange læser om mig.. Men ja, jeg kan godt følge dig i det der med at man lige skal overvinde et par ting, og gøre op med sig selv hvor personlig man vil være. Jeg er ret åben og ærlig på min blog, står inde for det jeg skriver, og forsøger for det meste at skrive med hjernen selv om hjertet nogle gange tager over.... - dog uden at offentliggøre hvor i landet jeg bor, og udgiver heller ikke meget personlige billeder fra mit arbejde som dagplejer, eller af familiemedlemmer!

    Kik forbi hvis du har lyst :)
    Hej fra mig.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det bare super hyggeligt, at du skriver her. Og tak for blogger-velkomsten...
    Jeg er helt sikker på, at jeg ender med at blive bidt :)

    SvarSlet